Fredagens julshopping på IKEA


Som jag nämnde tidigare så var jag på IKEA i fredags för att kolla in julen. De hade en massa fina saker och detta fick jag med mig hem: servetter, kulor (tänkte först köpa bara röda men fastnade för dessa, så fina!) och glitter till granen, en skål som jag ska fylla med frukt (tänk er den fylld med röda äpplen, clementiner och apelsiner med nejlikor på ett juldekorerat bord ♥), vitt presentsnöre, etiketter och presentpapper, och Dumle Gingerbread + en uppdrucken julmust från FOOD-butiken :)


Bild från Instagram @johannasjul

Har du besökt IKEA:s julavdelning ännu?

Skicka en kommentar

5 Kommentarer

  1. Åh va mysigt! Jag har inte varit på IKEA än. Men ska till Gekås först vid Halloween så tar jag IKEA sen :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh :D Mycket fint blev det, ska dit i veckan och kika lite.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar gingerbread smaken på dumle, nästan värt att åka dit bara på den :)

    SvaraRadera
  4. åh vad mysigt! Jag vill också :)

    SvaraRadera
  5. Missade att de hade fått in Dumle Gingerbread, får nog ta en resa dit snart igen :)

    SvaraRadera