Favoriter från IKEA:s jul 2015


Jag har spanat in IKEA:s julsortiment och plockat ihop några favoriter, och i samma veva skapat mig själv en inköpslista. Det blev inte många dekorationer för det behöver jag egentligen inte, förutom några nya kulor till granen för det tycker jag att det är dags för i år. Jag föredrar klassiskt röda. Ett par nya duntofflor tänkte jag unna mig också då mina gamla, även dem från IKEA från 2011, har börjat bli lite ofräscha...

Jag är inte i något större behov utav presentpapper men jag älskar naturfärgat papper och dekorerar det gärna med band eller snören i vitt eller rött, så minst en ny rulle får det bli varje år (den med snögubbar tror jag på) och lite påfyllning av snören. Etiketter jag har redan köpt på Panduro men dessa ovan tror jag kan bli riktigt fina på godisburkarna, sedan så är de väldigt billiga för väldigt många etiketter också!

Och till sist lite fina servetter och några formar som jag inte vet om jag har användning utav men som är så himla fina! Och just det, den fina gråa skålen också. Jag älskar den, tänk att fylla den med röd äpplen, clementiner och apelsiner med nejlikor! Räcker pengarna köper jag nog den också :)

Skicka en kommentar

0 Kommentarer