Årets första julklappar


Nu är dem äntligen inslagna, årets första julklappar som jag har väntat i flera veckor på att få slå in. I år har jag ingen direkt plan för hur klapparna ska se ut utan jag tänkte använda upp de pappersrullar, band och snören som jag har hemma, för det är en del, med undantag för rullarna jag köpte på IKEA. Det vinröda bandet köpte jag på TGR tidigare i år, har två rullar så kommer nog användas en hel del.

Älskar den här kombinationen!

Har du kommit igång med julklapparna ännu?

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Jättefint!
    Jag har köpt några och planerat desto fler, men jag har inte börjat slå in än. Jag firar jul en lång tågresa hemifrån så jag tror att jag slår in när jag kommer fram, det går att packa bättre då och så förstör jag ingen fin inslagning:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det låter som en bra idé tycker jag :)

      Radera
  2. Oj! så snygga paket ^^

    SvaraRadera
  3. Alltså, gud så fint det var med breda sidenband!! Den idén kanske jag provar i år =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det! Jag har inte velat "lyxa till" det med annat än presentsnören innan då det ändå slängs efter öppningen, men dessa band kom jag över billigt så då känns det helt okej :)

      Radera