Med två och tre månader kvar


Ytterligare en månad har snart passerat och endast tre månader återstår till julafton. Oktober är snart här vilket oftast innebär att julmust (om man inte har haft turen att hitta den tidigare), jultidningar och andra julsaker börjar titta fram i butikerna. Som jag längtar efter Allers julmagasin och efter att få dricka årets första julmust! Och om två månader är det dags att börja göra julfint här hemma!!


Några julklappar som jag har klickat hem på nätet har anlänt så nu är jag igång med den biten också. Jag funderar av och till på om jag ska slå in dem nu eller vänta tills jag har fått ihop en hög, men jag tror jag väntar ett tag till i alla fall. Jag är även sugen på att börja med lite julpyssel så det ska jag nog göra snart :)

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. Åh, jag va till Coop Extra igår och där hade dom minsann tjuvstartat med julmust!! Men en annan är ju hård mot sig själv och får inte börja med julgott ännu ;)

    SvaraRadera