Kommande filmreleaser


Förra årets julkalender Piratskattens hemlighet, minns du den? Den kommer ut på DVD i oktober. Jag vet att många var skeptiska till denna, så även jag, och alla kanske inte följde hela, det gjorde dock jag, men det finns säkert någon som uppskattade den. Jag uppskattade den. Den är ingen favorit och saknaden av snö, vinter och julkänsla var stor när jag såg på den men den funkar. Jag samlar ju på julkalendrar på DVD, sådana som jag gillar, men har inte bestämt mig ännu om denna ska få göra samlingen sällskap eller ej...
Preliminärt releasedatum: 5 oktober på CDON.

Den 7 december har Tjuvarnas jul - Trollkarlens dotter sitt preliminära releasedatum på CDON. Var det någon som såg på den på bio förra året? Inte jag. Min syster har väntat spänt och länge på denna DVD så hon lär nog bli glad att få höra att den är på gång nu, äntligen :)

Ser du fram emot någon av dessa releaser?

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. Jag gillar julkalendern Tjuvarnas jul så den filmen kan helt klart vara intressant :)

    SvaraRadera