Johannas jul på Instagram


Efter ett flertal förfrågningar och hänvisningar till mitt ordinarie Instagram-konto så har jag nu bestämt mig för att skapa ett eget konto för julbloggen, trots allt. Jag tyckte inte att det behövdes tidigare men så tog jag mig en lång funderare på saken igår kväll och kom fram till att det skulle vara riktigt roligt att ha ett ställe där jag kan ladda upp mindre och spontana julrelaterade saker och händelser när jag är i farten. På bloggen ska det fotograferas, redigeras och byggas intressanta texter, på Instagram kan jag vara lite mer enkel, kortfattad och spontan. Sedan så är mitt ordinarie konto (@johannaewaberglund) inte lika inriktat på vardag längre utan nästan bara på foto så det känns inte så passande att uppdatera om julen där.

Du hittar mig alltså från och med idag på Instagram @johannasjul :)

Skicka en kommentar

0 Kommentarer