En julhälsning från mobilen


Förra julen fick jag en ny mobiltelefon av tomten. Materiellycka på hög nivå. Och jag har sedan dess samlat på mig ett antal nya mobilskal. Mitt senaste tillskott blev ett skal till julen, men inte riktigt i det utförandet som jag först tänkt mig.

Jag har haft jättesvårt att hitta ett skal där jag gillar både färgerna och motivet och så att det inte skär sig mot den lila baksidan. Att köpa ett skal i lila hade jag inte ens tänkt tanken på att göra, jag var inställd på rött. Rött och lila funkar enligt min åsikt men de övriga färgerna i motivet fungerade inte alls. Till sist hittade jag skalet ovan, i lila och turkost. Jag bestämde mig för att testa det. Budskapet är perfekt, motivet är mysigt och färgerna matchar. Äntligen! Nu är jag nöjd och min mobil är redo att fira jul :)

"Dekorerar" du din mobiltelefon till jul?

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Vad fint,! Jag älskar att pynta mobilen inför julen, både invändigt och utvändigt. Såhär såg det ut förra året http://adventstid.se/?p=364
    Lite lättare för mig som hade en röd telefon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag med. Jag hade också en röd mobil innan, det var verkligen lättare då vid jul.
      Vilket fint skal du hade, verkligen! eBay är en riktig guldgruva ibland :)

      Radera