Ännu en lista


Jag kände för att besvara ytterligare en jullista, en mulen och regnig dag som denna.

Vad måste finnas på julbordet? Du måste inte äta det.
Julskinkan.

Bästa julkalendern?
Håkan Bråkan.

Vad tror du om årets julkalender?
Jag ser fram emot julkalendern, tror att den kan bli riktigt bra och lärorik.

Bästa glöggen och vad har du i ditt glögglas?
Mitt glögglas brukar förbli tomt...

När julpyntar du? Och åker allt fram?
Dagarna innan första advent. Allt åker fram förutom julgranen.

Hur många lådor julpynt har du?
Tre + en för granen.

Hur vill du INTE fira jul?
Utomlands, utan familjen eller på jobbet.

Är de någon du saknar på julafton?
Förra året saknade jag Sixten (min kanin) något enormt ♥


Denna lista hittade jag hos Sabina som i sin tur hittat den hos Bittes jul.

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Tänkte bara kika in och meddela att jag knöck en av dina jullistor och fyllde i den på min blogg, hoppas det är okej! ;)

    SvaraRadera