Nytt i samlingen


Som det säkert har framgått tidigare så samlar jag på julkalendrar och andra bra julfilmer på DVD och sedan förra julen har samlingen växt med hela fyra stycken. Miracle on 34th Street skrev jag lite om förra året efter att jag då sett den på internet men jag tyckte så mycket om den att jag köpte den på DVD. Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst fick jag i julklapp. The Holiday, som jag faktiskt inte har sett ännu, fyndade jag på Facebook för 15 kr i nyskick. Och till sist, Albert & Herberts jul som jag fick när jag fyllde år i juni. Även denna är helt ny för mig :)

Har du sett någon av mina nya filmer?

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. The holiday har jag också lagt till i min samling i år! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt :) Jag ser fram emot att se den i höst!

      Radera
  2. The Holiday är alldeles underbar:)) Har sett den ett antal gånger...året om...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt att höra :) Jag ser fram emot att se den!

      Radera