Fler juliga dofter från YC


Jag hade behovet av att beställa nya hårvårdsprodukter som jag köper på Lyko.se och passade då på att ta med ytterligare några Yankee Candle-ljus samt en vaxkaka. Vaxkakan, Cinnamon Stick, kommer jag faktiskt tävla ut tillsammans med två andra dofter i min julkalender på min andra blogg i december. Där har du något att se fram emot!

Vanilla Chai har jag hört så mycket gott om så jag var tvungen att testa och lukta på den. Den doftar lika gott som alla påstår! Favoriten Christmas Memories ville jag ha mer utav så jag slängde in ett votivljus av den också.

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Åh, man får inte nog av dem ljusen! :)

    Svar: Ja, dem luktar extremt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det får man verkligen inte! :)

      Radera
  2. Här sitter jag och försöker känna doften genom skärmen.. Måste också köpa!

    SvaraRadera
  3. sv. Tusen tack! Har verkligen kommit i juligt mood nu :D

    SvaraRadera