Favoriter från Rustas jul 2015

Rusta har som vanligt inte mycket nyheter i sitt julsortiment och jag var först inte så sugen på att blogga om det. Men efter att ha tagit ytterligare en titt så hittade jag faktiskt några saker som jag skulle kunna tänka mig att ha i mitt hem till jul.



Fina adventsljusstakar!



En sådan här kub har jag velat ha länge men aldrig köpt av någon anledning. Denna i mässing var riktigt fin.



En söt ljusslinga, skulle vara perfekt i hallen runt spegeln.



Väldigt fin adventsstjärna!



Röda, söta julgranskulor!


Fina, dekorativa hjortar. Älskar den i silver!

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Dom kör oftast på samma saker varje år. Jag brukar alltid handla på Rusta efter jul då det är rea. Ifjol fick jag 75% rabatt så det blev en hel del nytt, spännande sedan när jag ska ta fram der för jag minns inte riktigt vad det var jag köpte. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande, och smart att fynda efter jul. Jag handlar sällan på Rusta då det ligger så ocentralt men jag gillar att åka dit när tillfälle ges. :)

      Radera
  2. Tycker inte heller Rusta brukar ha så mycket nytt, men de där julgranskulorna var riktigt söta :)

    SvaraRadera