Åsas Tomtejul – i vackraste vitt!


Jag har gått och blivit lite småförälskad i denna nyhet från Fyrklövern. Åsas Tomtejul vit. Det finns sedan tidigare servisen Åsas Tomtejul men den har jag aldrig riktigt fastnat för. Denna nya dock, i vitt och med runda former älskar jag. Så mysig och fin!


Jag skulle först och främst vilja ha mattallrikarna att duka bordet med och äta på till jul. Jag har inte råd att själv unna mig dessa men en ny punkt på önskelistan har precis lagts till kan jag lova. De hjärtformande skålarna är också väldigt söta och lockande...

Kolla så fint! Jag älskar sådana här vätteliknande tomtar.

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Nej vad sött! Och jättefint när man "satte ihop dem". Ingenting som jag skulle köpa hem, men som sagt var väääldigt sött!

    SvaraRadera
  2. De är verkligen fina, perfekt att önska sig.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag är också himla ssugen på dessa!! :)

    SvaraRadera