Jul i juni?


Nästan halva kvar.
Tänka sig att vi redan har kommit till juni, min favoritmånad (jag fyller år den 11) förutom december. Nästan halva året har redan passerat, och det med en rasande fart, och om drygt 2-3 månader brukar julbloggandet smyga igång. Det går verkligen undan. Någon som längtar?

Jag har precis som tidigare år ägnat vårens tråkigare stunder åt att förbereda den kommande julsäsongens bloggdesign. Eftersom att webbdesign är ett stort intresse för mig så blir det automatiskt att jag skapar något nytt till bloggen varje år och i år tänkte jag testa något stilrenare. 2014 var inget lyckat år vad gäller bloggens utseende så därför tänker jag göra det lite lättare för mig själv och satsa på något lite mer minimalistiskt och låta blogginläggen och dess innehåll nästan ensamma sköta stämningen. Jag ser verkligen fram emot att lägga in den nya designen men tänker nog dra ut på det ett tag till...

Utöver detta tänker jag inte så jättemycket på julen, inte mer än det som eventuellt kan dyka upp i vardagen. Annars ingen planering, ännu.

Hur ligger du till? Börjat fundera lite på julen? Julbloggen?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer