Årets julfirande



Min jul.
Med fyra bilder och en liten jullista sammanfattar jag min jul 2014. Jag har ätit en massa gott, myst med levande ljus, film och TV och öppnat julklappar. Lite mer om hur och vart jag firade hittar du HÄR.

Bästa presenten du fick: En ny mobiltelefon.
Bästa presenten du gav: Ett presentkort till min lillebror så att han äntligen kan skaffa The Sims 3.
Roligaste presenten du fick: En ny dator.
Roligaste presenten du gav: Ett egengjort pannband till mamma, gjorde ett matchande till mig själv.
Godast på julbordet var: Ägghalvorna och julskinkan.
Äckligast på julbordet var: Laxen.
Det bästa jag såg på tv på julafton var: Tomten är far till alla barnen.
Det roligaste vi gjorde på julafton var: Allt vi gjorde tillsammans.
Julaftons största miss i år var: Att frukosten hos mamma inte blev riktigt lika lugn och mysig som jag hoppades på. Och ingen snö!
Till nästa julafton ska jag: Köpa en stektermometer, komma i form och skaffa jobb.
Det bästa den här julaftonen var: Mysig julvärd. Förstklassiga julklappar. Mycket gott att äta.
I år glömde jag att: Dansa runt granen i vanlig ordning...

Hur såg din julafton ut?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer