Julen kikar fram...


... på översta hyllplanet i bokhyllan.
I söndags flydde jag hemmet (under husvisningen) och gick över till mamma för att fördriva lite tid och pyssla. Jag blev kvar hela dagen och resultatet blev en julstjärna som jag idag har prytt med en ljusslinga och en guldig pärlgirlang. Jag är mycket nöjd över min kreation som nu står i bokhyllan tillsammans med favorittomten, en liten halmbock och en snökula. Ja, lite julpynt har nu börjat komma fram och det känns så jäkla kul. Tills nästa helg ska allt vara på plats!

Har julen börjat kika fram hos dig?

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Här har julen börjat komma fram lite. Julgardiner är uppe och lite julblommor här och där! :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag tror att min stjärna i fönstret åker fram idag :)

    SvaraRadera
  3. igår kväll kikade julen fram med två stycken ljuslyktor :)

    SvaraRadera