Första söndagen i advent


Första advent.
Idag tändes första ljuset vid middagen. Nu är julen här och nedräkningen till julafton kan börja på allvar. Jag funderar på att cykla till affären och köpa något gott och juligt bara för att fira in julen riktigt ordentligt. Kanske lite juleskum och julmust eller en chokladtomte. Vi får se.

I morgon är december här och alla julkalendrar drar igång. Jag kommer ägna kvällen åt att slutföra min, och förmodligen bygga lite hus på Sims. En riktig myssöndag :)

Vad gör du denna speciella söndag?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Vilken fin adventsljusstake! Älskar smide.

    Sv: Jag hade nog inte direkt något tycke för hur jag ville att tomtar skulle se ut när jag var yngre, så det har också kommit på senare år.

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fantastisk adventsljusstake!

    SvaraRadera