Träpanelen saknades!


Mer julmys.
Nej men titta vad jag har trixat med under helgen, en ny bloggdesign! Jag trodde faktiskt att jag var nöjd med min förra design men så hände något. Jag bytte header några gånger och sedan var det något som störde mig. Kanske var det headerbytet som förstörde designen? I alla fall så höll min syster med om att designen inte var helt hundra och hon nämnde även att hon saknade träpanelen i bakgrunden från designen på den gamla bloggen, och det gjorde faktiskt jag också. Men en träpanel skulle komplicera sidomenyn så därför har jag inte bytt ut bakgrunden. Nu fick jag dock nog. Min julblogg slutade ge mig julkänslor i sin helhet och bara genom inläggen, och då är det illa. Så med lite tips från min syster har jag nu gjort klart en bloggdesign som i alla fall ger oss julkänslor.

En träpanel i bakgrunden (inte samma som på förra bloggen dock men jag gillar den skarpt!), enkel header med några runda bilder, samma färgtema som innan och lite mer julmys.

Hur känner du? Är den nya designen bättre eller sämre?

Skicka en kommentar

12 Kommentarer

  1. Jag tycker om båda två, men jag tycker nog om den nya nog lite, lite mer. Träpanelen var saknad. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra :) Ja, visst var den saknad!

      Radera
  2. Jag tycker den nyare är juligare! Bra jobbat.

    SvaraRadera
  3. Jättefint! // Sofie

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte om båda, men det blev jättefint :)

    SvaraRadera
  5. Hmm, skrev här i går men kommentaren verkar ha fallit bort. Jag tycker den nya designen är jättefin, bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, den behövdes bara "godkännas" först ;) Tack igen!

      Radera