Nu är det snart jul igen

Kollage: Jag | Bilder: Google
Nu är det jul igen 3.
Ja, visst börjar det synas, kännas och kanske även höras att det snart är jul åter igen. Julsakerna kommer fram i butikerna, snön faller i norr, glöggen kokas och julmusiken spelas, i alla fall hos en del. 

Jag fick ett infall idag att komplettera min Nu är det jul igen-trilogi. Favoritfilmer i juletid! Den tredje filmen har saknats, eller jag har den nerladdad men det är inte lika roligt som att ha den på riktig DVD, speciellt när man har de andra två. Så det blev en liten filmbeställning idag, men bara en julfilm då varken CDON eller Discshop har något större utbud just nu. Väldigt konstigt att de inte har julfilmer på lager när det nästan är november och drygt två månader kvar till julafton. Men men... Jag fick i alla fall tag på filmen jag skulle ha :)

Kollage: Jag | Bilder: Google

Vad tycker du om Nu är det jul igen-filmerna?

Skicka en kommentar

9 Kommentarer

  1. Ettan är min absoluta favorit av alla julfilmer:D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dom! Men har nog inte sett den tredje, kanske bara någon bit av den. Får bli att se den i år :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den första är bra och mysig, men tvåan och trean gillar jag inte speciellt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ettan är favoriten här också, men gillar alla skarpt.

      Radera
  4. Jag tycker dom är helt underbara! Såg dom ganska nyligen alla tre, och jag kan gärna se dom igen snart :)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar allihop! Tycker nog att tvåan är bäst!

    SvaraRadera