Lite bloggkärlek från mig

Jag har sett att flera bloggar har spridit lite extra kärlek till några utvalda julbloggar och jag blev också sugen på att visa min uppskattning, så här kommer lite kärlek från mig till mina utvalda fem;




Jul, Strålande Jul
Sedan jag hittade in till Annas blogg för första gången så har jag älskat den. Vacker bloggdesign och underbara bilder. Hela bloggen är helmysig! Synd att hon inte uppdaterar oftare...




Helénes underbara jul
Förra året var jag hela tiden på gränsen till att fastna för Helénes blogg men den matchade inte riktigt min smak. I år besöker jag den väluppdaterade bloggen varje dag, dels för att skåda de fina bilderna!



Sannas Christmas
Sannas julblogg har jag följt sedan 2011 och återkommer för de välgjorda inläggen, fina bilderna och härliga stämningen. När jag längtade efter julen i somras besökte jag Sannas blogg och myste mig igenom hela hennes bloggarkiv!




Jul hos Linda
En traditionell jul hittar vi hos Linda. Jag följer Lindas stämningsfulla julblogg på grund av de välgjorda inläggen, fina bloggdesignen och mängden bilder!




Min Glittriga Jul
Jag och Denise började blogga samma år, 2012, och jag har följt henne sedan start. Jag tycker att det är extra roligt att följa henne för att hon bor så nära... eller ja, ganska nära... Okej, vi bor i samma län! Hon gillar även, precis som jag, lantlig inredning och gammaldags jul.


Tack för att ni finns i bloggvärlden!
Och alla andra julbloggarna såklart!

Skicka en kommentar

7 Kommentarer

  1. Men ååh, så glad jag blir! :)
    Tack själv att du finns i bloggvärlden, super mysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så många bra tips på juliga bloggar! :)

    sv: Tusen tack för ditt tips/kommentar! :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja, underbart härligt! Får hoppas hela Sverige blir vitt innan jul :)

    SvaraRadera
  4. Nämen vad glad jag blir! Särskilt eftersom jag älskar din blogg. :D Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Nämen vad glad jag blir, särskilt eftersom din blogg är en av mina stora favoriter :D Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Åh vad glad jag blir, tack fina du! Jag gillar din blogg också, som du säkert redan vet :-)

    SvaraRadera