Gårdagens julshopping på IKEA


Rött och grönt.
Jag var på Bergvik Köpcenter igår med min syster för att bland annat kolla in julen på IKEA. Jag hittade en del fina saker, nästan allt jag planerade att köpa. Jag glömde fota sakerna igår och nu ligger de lite överallt så jag satte ihop ett kollage med bilder från IKEA's hemsida istället bara för att visa.

En ny ljuslykta har jag länge varit sugen på och igår slog jag till på en stor och vit som kommer användas flitigt i höst- och vintermörkret. Lite nytt till julklappsinslagningen inhandlades också och pappret invigde jag så fort jag kommit hem. Etiketter behöver jag egentligen inga men jag ville ha några i rött och gillade dessa så tog med några i alla fall. Sen så kostade de bara 5 kr så... Minns du när jag för några dagar sedan sa att jag ville ha ett grönt presentsnöre? Dessa från IKEA fick det bli! Sedan så köpte jag några bakformar. Tror jag ska göra mjuk pepparkaka i de stora...

Jag har gjort några fler juliga inköp, bland annat till granen, men de kommer senare.

Har du kollat in julen på IKEA ännu?

Skicka en kommentar

5 Kommentarer

  1. Har inte hunnit med IKEA ännu. Får bli nästa helg. Denna helgen blir det gekås :)

    SvaraRadera
  2. Har inte hunnit med ett Ikea besök ännu. Får se om jag hinner innan jul det är inte helt säkert då jag har en bit dit plus en massa att göra

    SvaraRadera
  3. Sitter och googlar och hittar en sååå trevlig blogg
    Tack för fin inspiration och julfeeling

    SvaraRadera
  4. Sitter och googlar och hittar en sååå trevlig blogg
    Tack för fin inspiration och julfeeling

    SvaraRadera