Dumle & Ballerina Pepparkaka


Dumle-favoriterna är funna!
Som jag har väntat och hållit utkik men nu finns den äntligen även i min lokala butik, älskade Dumle Gingerbread! De är precis lika goda nu som för två år sedan när jag åt de senast. Jag fann även Ballerina Pepparkaka idag och kände mig tvungen att köpa och provsmaka. De var goda men ingen storfavorit. Jag vet inte om det beror på att jag åt Dumle innan jag smakade men jag upplevde att pepparkakssmaken var lite klen. Jag borde kanske testa igen innan jag bestämmer mig för vad jag tycker.

Har du smakat på Dumle Gingerbread eller Ballerina Pepparkaka? 

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Dumle har jag inte smakat än, men de dröjer nog inte!
    Ballerina pepparkaka blev jag väldigt förtjust i :)

    SvaraRadera
  2. Ballerina Pepparkaka har jag testat och gillar. Men Dumle har jag inte testat än, det får bli någon dag när jag råkar gå förbi dem i affären :-)

    SvaraRadera
  3. Tyckte inte att ballerina pepparkaka var nåt särskilt. Dumle var helt ok

    SvaraRadera
  4. Jag äääälskar Dumle gingerbread! Köpte faktiskt en påse idag som jag ska baka lite kakor på. Och jo, senast idag knaprade jag i mig en balleringa pepparkaka! ;)

    SvaraRadera