Årets julklappsinslagning


Tre första klapparna!
Årets tre första julklappar är nu inslagna. Två är mina och en fick jag slå in åt min syster då jag tycker att detta är så roligt. Jag har ytterligare tre klappar till syrrans adventskalender att slå in men de tar jag nog i morgon eller till helgen. Äntligen är jag igång och jag är väldigt nöjd med valet av tema/ papper som går i rödvitt och natur. Snöret blev idag även det vitt men jag ska försöka variera lite, skulle vilja ha ett i en julig grön färg... Och i år blir det klisteretiketter, jag hittade en rejäl bunt när jag rensade i köksskåpet inför flytten så det är lika bra att använda dem.

På tal om flytten, idag har vi fått en lägenhet! En tvåa som jag och min syrran ska hålla sams i. Tyvärr hinner vi inte flytta in innan jul dock vilket jag hade hoppats på men samtidigt så kanske det inte är så dumt, nu får jag ju chansen att fira en sista jul i mitt barndomshem. Men nästa år så!

Har du kommit igång med julklapparna?

Skicka en kommentar

10 Kommentarer

  1. Grattis till lägenheten - va roligt!
    Det är nått speciellt med att fira jul i sin första lägenhet - de minnena brukar sitta i länge =)

    Vad gäller julklapparna så har jag börjat lite smått, men det är långt till mål än så länge.

    SvaraRadera
  2. Grattis till lägenheten! Ja, jag har kommit igång till den graden att jag har börjat göra dom och så, men inte slagit in något än :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till lägenheten! Spännande!

    SvaraRadera
  4. Va fina paket! Och vad kul med en lägenhet :)

    SvaraRadera
  5. Men ååh så kul med lägenhet, grattis!!

    & jättefina julklappar :)

    SvaraRadera