Årets första jultidning


Allers Julmagasin 2014.
Ett riktigt höstväder har det varit idag med blåst och regn. Jag sitter här invirad i en filt och småfryser. Något har jag att värma mig med dock, nämligen Allers Julmagasin som jag köpte med mig efter skolan. Jag har bara bläddrat igenom den, kikat på bilder och läst rubriker men har redan fått en massa inspiration till bland annat julpyssel. Jag ska läsa igenom den i sängen senare tänkte jag. Något annat som jag också har att värma mig med är alla underbara julbloggar som jag ska titta in på nu!

Har du tagit en titt i Allers Julmagasin ännu?

Skicka en kommentar

7 Kommentarer

  1. kul ,kul, kul! Den måste man ju självklart köpa! Blir nog till helgen när man får lite tid över att slöläsa :) Hoppas den är bra!

    SvaraRadera
  2. Jag har bläddrat igenom den, inte hunnit läsa den än men jag tycker den verkar bra. Jag fick en massa julkänslor när jag bläddrade i den i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Jag köpte den igår, köpte även Hemmets Journals Jul & Tradition. Har hunnit bläddra igenom dem och läsa lite grann, men jag måste nog säga att Hemmets Journals variant gav mig mer julkänsla :) Men smaken är olika!
    Tack för en fin blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också köpt Hemmets Journal och måste faktiskt hålla med dig.
      Tack för visad uppskattning :)

      Radera
  4. Blev lite besviken på allers jul. hemmets journals jultidning var mycket juligare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller med. Allers gav mig inte alls samma stämning som förra året...

      Radera