När jullängtan slår till


Doftljus & julmagasin.
Jag har dammat av min röda ljuslykta, plockat fram mina doftljus med äpple och kanel samt letat fram Allers Julmagasin från 2013. Så kan det gå när jullängtan slår till. Jag trodde att jag hade Allers från 2012 också men jag kan inte hitta den. Det skulle vara väldigt konstigt om jag hade slängt bort den... Men men, jag är glad att jag hittade en i alla fall.

På tal om Allers så är det snart dags för årets julmagasin att komma ut. Den 7 oktober närmare bestämt, om tre veckor. Yey! Det ser jag framemot kan jag säga.


Nu funderar jag på att spela lite The Sims 3. Jag tänkte hålla en fotosession med mina två modeller. En session med jultema. hoho. Och såklart lukta på de brinnande doftljusen under tiden!

Ser ni framemot Allers Julmagasin 2014?

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Vad mysigt det ser ut, jag kommer definitivt köpa allers julmagasin. Jag tycker det är bra, sen är den billig och den första som brukar komma ut.

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot många julmagasin ja, haha :)Tror nog jag också ska ta och plocka fram lite från förra årets julmagasin, lite mysig julläsning är aldrig fel!

    SvaraRadera
  3. Klart man längtar till allers julmagasin! Spelar "redan" Julmusik i smyg när ingen mer än jag är hemma! ;-)

    SvaraRadera