Mina första Yankee Candle's


Juldofterna sprider sig i mitt hem. 
Jag har köpt mig några juldoftande Yankee Candle-ljus på FB. Jag är riktigt nöjd över mina doftval måste jag säga. Doften av granbarr slog mig direkt när jag började riva upp paketet och jag behöver nu inte sakna granlukten om vi kör med plastgran i år som vanligt. Annars så är det pepparkaksljuset som dominerar. Det är den första lukten jag känner när jag kommer hem efter några timmar i skolan. Underbart. Jag älskar doften av pepparkakor och värdesätter ljus med denna doft väldigt högt. Jag hade velat ha fler av detta ljus...

Idag har även min tomteluva blivit klar. Min syster har stickat den åt mig. Nåväl, några varv har jag faktiskt gjort själv men syrran har en bättre teknik och blir klar på nolltid, så hon har fått göra mest. Nu ska jag bara köpa mer vitt garn och göra en boll sedan är den klar och bild kommer såklart då.

Har ni testat något av ljusen? Tycks?

Skicka en kommentar

5 Kommentarer

  1. Jag älskar deras julgransdofter - mountain pine luktar också julgran! Även Spiced Orange är underbar... jag tror faktiskt inte det finns en enda juldoft de har som jag inte gillar:)

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara köpa Yankee Candle ljus, har som sagt aldrig ägt ett sånt ljus. Ska nog ta och kika runt direkt efter lite juldofter & klicka hem!

    Väntar spänt med att se resultatet på din tomteluva också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dem var underbara!

      Vad roligt, det kommer inom kort, så fort jag fått till en boll :)

      Radera
  3. Åh, vilka härliga ljus! Jag är lite för snål för att köpa Yankee Candle men man kan ju alltid önska sig i julklapp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en jättebra idé! Jag är egentligen också för snål men fick dessa för bra pris så kunde inte stå emot :)

      Radera