Ett hundra dagar kvar


Ett hundra dagar.
Idag mina vänner är det 100 dagar kvar till julafton. Det låter egentligen mycket men vi har nog alla erfarenhet av hur otroligt snabbt tiden faktiskt går. Jag kommer snart börja med mitt julfilmstittande så jag hinner se alla filmer jag vill hinna se innan julen är över. Även i år har jag gjort en lista på de filmer och kalendrar som jag vill se på. Ser framemot att börja beta av den.

Snart är det dags att börja spana efter julklappar också. Jag tänker vara ute i god tid i år och sprida mina utgifter lite och inte handla allt på en gång. Jag och min syster har planer på att ge varandra en varsin adventskalender i år. Ett paket varje advent + julafton. Så det ska jag börja klura lite på. Jag vill få till personliga och användbara gåvor, något hon skulle uppskatta. hmm...

Just det, idag åt jag årets första clementin, en sur jäkel. Jag äter inte clementiner så ofta utan bara på hösten och vintern när de finns som mest i butiken. De gula med tunnare skal, Satsuma, ska det vara.

Vad tycks om bytet av headerbild förresten?
Bättre? Sämre? Finare? Fulare?

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Jag tycker din headerbild är jätte fin nu, bättre än den innan, fast den va också fin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag tycker också bättre om den nya, det känns som att den passar bättre in :)

      Radera
  2. Ja hjälp, 100 dagar går så fort! Det är en väldigt snygg header :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gör det! Tack så mycket! :)

      Radera