En mustig lördag


Årets första julmust!
Jag trodde då aldrig att jag skulle bli såhär tidig med att hitta julmust i min lokala Icabutik, ännu mindre trodde jag att jag skulle dricka must redan i september. Men för en gångs skull så var Ica tidiga med något juligt och jag kunde bara inte lämna butiken utan min favoritmust. Så igår dracks årets första julmust till lördagsmyset, och det var underbart gott!

Jag köpte även en rosa plastkasse för att stödja Rosa Bandet. Viktigt att hjälpa till, om man kan.

Vad tycker du? För tidigt för julmust?

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Jag tycker inte att det är tidigt. Man ska unna sig om man känner för de! :)

    SvaraRadera
  2. Men vad härligt! Hoppas dom kan vara tidiga här med för en gång skull för nu börjar suget sätta in känner jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en stor överraskning att de var tidiga här, för en gångs skull :)

      Radera
  3. åh gott! jag tycker egentligen det är för tidigt, men förstår att du inte kunde hålla dig, det hade inte jag heller gjort;)

    SvaraRadera
  4. Jag dricker aldrig läsk i princip men brukar faktiskt dricka nån julmust bara för att det är jul. Men det kanske blir två - tre glas per jul. Så för mig är det för tidigt, brukar dricka ett glas runt första advent och sedan ett på julafton och ibland på annandagen. =)

    SvaraRadera