Filmsamlingen växer


Fyra nya julfilmer har tillkommit i samlingen.
Julkalendern Julpussar & Stjärnsmällar har jag skrivit om tidigare, den fick jag i julklapp förra året och i maj i år såg jag på den för första gången. Den var väldigt mysig med snö, musik och julstämning. Dock vill jag gärna se om den, och med lite mer uppmärksamhet denna gången, innan jag berättar exakt vad jag tycker om den. Den andra julkalendern Gumman som blev liten som en tesked fyndade jag på Coop i mellandagarna. Den har jag inte sett på alls ännu men jag ser fram emot att göra det, snart. Julfilmerna Love Actually och Jack Frost fyndade jag på CDON's rea för ett tag sedan. Love Actually har jag sett på förut, den har aldrig varit någon större favorit men den är väldigt fin och julig så därför ville jag ha den i min samling. Jack Frost har jag aldrig sett så det ska bli spännande att få göra det. Åh, vad jag älskar att se min julfilmsamling växa!


Har ni sett någon va mina nya filmer? Vad tycker ni?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer