Julen smyger sig in på Gekås

Bilder: Gekåsbloggen
I Ullared skulle man vilja bo bland.
Gekås i Ullared är som vanligt tidiga med julen och på deras blogg kan man nu få se lite skymtar från säsongstorget som kommer växa under hösten. Jag var ganska inställd på att besöka varuhuset förra hösten men det blev aldrig av. I år har jag och min syster pratat lite om det igen men det är inget bestämt ännu, så i år tänker jag inte ta ut glädjen i förskott som jag gjorde förra året när jag var så inställd på att åka dit och så blev det inte av...

Jag längtar tills julen kommer till fler butiker, gör inte ni?

Skicka en kommentar

5 Kommentarer

  1. Jo-o, jag längtar som en tok, haha! Det är ju så mysigt att bara gå runt och kika på allt fint och höra julmusiken i bakgrunden :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag längtar! Om du bara visste hur många gånger jag också har önskat att jag kunde besöka Ulllareds julavdelning eftersom jag läst om andra julbloggares besök där...

    SvaraRadera
  3. Åh ja, jag kan knappt vänta tills alla butiker får fram julen :)

    SvaraRadera
  4. Gick just och tänkte på att julen borde snart vara framme på GeKås nu. Brukar åka dit i början av september men iår blir det nog inget besök alls. Har inte råd.

    SvaraRadera