Favoriter från Rusta's jul

Jag har tjuvkikat på Rusta's kommande julsaker.
Som vanligt så har Rusta mycket saker i repris men jag hittade ändå några fina prylar som föll mig i smaken.
Bilder: Rusta.se



Lite nya adventsljusstakar skulle inte sitta fel men så länge jag bor kvar hemma kommer jag inte köpa några. Dessa gillar jag i alla fall väldigt mycket.



Mönstrade presentsnören har jag inte mycket utav så detta 3-pack är troligtvis något som jag kommer köpa. Hjorten är ganska dyr men oj så fin! Tomten är även den väldigt fin och står högt på inköpslistan.



När det kommer till årets julklappsinslagning så har jag börjat fundera lite på hur jag vill göra. Jag funderar på ett röd-vitt tema eller klassiskt tomtemönster. Ytterligare ett alternativ är att gå på förra årets tema då jag ändå har en del papper kvar. Men vi får se.

Kolla in Rusta's julsortiment 2014 kan du också göra här.

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. sv: Tack! Ja, spännande med en liten - kommer ge julen ett ytterliggare djup antar jag!
    Kul att du är igång och bloggar - jag läser ju knappt bloggar förens till hösten, men nu är jag sugen igen!
    ps. Följer dig på instagram, har du en speciell julinsta, eller är det "samma" som din vanliga? ds.

    SvaraRadera