Välkomna hit!



Med mindre än sex månader kvar till julafton kände jag att det var dags att presentera er för min nya julblogg. Välkomna till Johannas jul! Som ni kan se så är alla inlägg importerade hit så ni känner säkert igen er i arkivet, så detta blir ingen större förändring förutom namnet, adressen och såklart utseendet. Nytt år - ny design. Årets bloggdesign är lite annorlunda mot förra årets men den känns ändå så "jag", precis som den förra gjorde under sin tid. Helt nya färger och en ny layout med bland annat en stilrenare sidomeny och fallande snö som endast går bakom bloggen och där med inte är i vägen för någon text! Vad tycks?

Alla Bloglovin-följare kommer som sagt att flyttas över hit (så ni behöver inte börja följa denna bloggen istället) och Mitt vinterland kommer snart att stängas ner för allmänheten.

Jag kommer inte att dra igång med julbloggandet ännu utan försöker hålla mig till augusti som vanligt men nu vet ni i alla fall vart ni kan hitta mig i höst.

HOPPAS NI SKA TRIVAS I MITT NYA KRYP IN!
PS. Besök den här sidan och registrera din julblogg.

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Hej!
    Här ska vi nog trivas ska du se :) Du, jag tänkte höra med dig om du fixar bloggdesign? Min blogg har blivit helt förstörd, får ont i magen, haha :( skulle jätte gärna vilja ha lite hjälp!!

    SvaraRadera
  2. Trevlig bloggen blev!
    Borde kanske också se Julpussar och stjärnsmällare. Är ju trotts allt från min födelseår!

    SvaraRadera