Julpussar och Stjärnsmällar


Under veckan har jag, tillsammans med min syster, kollat på årets första julfilm, nämligen Julpussar och Stjärnsmällar. Julkalendern från 1986 som jag fick i julklapp. Efter att julen passerat kände jag inte för att se på någon mer julfilm och har därför inte kollat på den förrän nu, sju månader innan jul, när min syster föreslog ett filmmys. Helt spontant så föreslog jag att vi skulle se på denna kalendern och trodde faktiskt inte att hon skulle gå med på det, men det gjorde hon!

Jag ska kolla på kalendern igen närmare jul och återkommer med en åsikt då när det är lite lättare att släppa på spärren och låta sig själv leva in i julkänslan, för även jag har mina begränsningar.

Från det ena till det andra så är den nya bloggen under full uppbyggnad och importeringen av alla inlägg gick mycket fortare än jag hade räknat med så ni kommer kanske få titta in redan till sommaren...

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. Hej fina du! Vilken mysig blogg du har, den ger verkligen julkänsla! Jag har liksom du OCD (obsessive christmas disorder) haha ;) och tänker på julen dag ut och dag in. Jag har även ett jul-instagramkonto, så jag tänkte fråga om du ville göra lite reklam för den här i bloggen så kan jag göra samma sak :)
    Min instagram heter @christmas_ilove
    Hoppas du får en fin dag! Kram

    SvaraRadera