Mina julklappar + jullista

 
Sminkset med snyggaste ögonskuggorna ◊ Tillbehörsfodral från Cochise Design ◊ Svart morgonrock från Kronborg ◊ Presentkort på Lindex ◊ Snöglob ◊ Once Upon A Time säsong 2 ◊ Medium säsong 4 ◊ Julkalendern Julpussar och stjärnsmällar från 1986 ◊ De två första Twilight-böckerna ◊ Tre armband ◊ Pengar + julkort. 
 
 
Listan jag gör efter varje jul:
 
Bästa presenten du fick: Medium tror jag, nu kan jag äntligen se fortsättningen.
Bästa presenten du gav: The Sims 3 till min lillebror, han blev så glad!
Roligaste presenten du fick: .En snöglob till min samling.
Roligaste presenten du gav: En objektivmugg till pappa fotograf.
Godast på julbordet var: Potatisgratängen, på båda julborden!
Äckligast på julbordet var: Inget av det jag åt var äckligt.
Det bästa jag såg på tv på julafton var: Karl-Bertil Jonsson och Svensson Svensson.
Det roligaste vi gjorde på julafton var: När vi såg på Svensson Svensson och spelade spel.
Julaftons största miss i år var: Ingen snö!.. Och kanske att ingen orkade ge sig ut i regnet och köpa jordnötsringar så vi hade bara massa choklad hemma. hoho
Till nästa julafton ska jag: Försöka gå ner i vikt, skaffa jobb och läsa någon kurs.
Det bästa den här julaftonen var: Att alla var glada och nöjda med sina klappar, maten var god och Petra Mede var en bra julvärd.
I år glömde jag att: Dansa runt granen, igen...

Skicka en kommentar

0 Kommentarer