Dags att säga tack och hej!

Julen är över för den här gången och eftersom att nya inlägg lyser med sin frånvaro så är det väl dags att avsluta för i år, låta bloggen gå på semester och tacka så mycket för den här säsongen. Tack så mycket för alla nya läsare, följare och alla kommentarer, ni gör detta med att blogg så himla mycket roligare! Tack ♥
 
När jag återkommer i augusti (ja, jag blir säkert tidig nästa år också) finns det en chans att bloggen har flyttat till Blogger/ Blogspot då jag är så less på blogg.se (läs mer här) och planerar att börja om med min fotoblogg där och tar nog med mig julbloggen också. Men ni behöver inte vara oroliga, jag kommer meddela när jag har flyttat, ja alla inlägg ska med (på ett eller annat sätt...), och alla Bloglovin-följare kommer flyttas över till den nya adressen så ni som följer mig kommer hitta mig. Ni kan såklart även finna mig via julbloggar.se. Jag kommer kanske passa på att ändra namn på bloggen också, känner att jag vill ha något med Johanna, känns mer personligt. Men vi får se hur det blir, jag har ju åtta månader på mig att bestämma mig, fixa och trixa :) 
 
Jag är fortfarande aktiv i bloggvärlden på johannasfoto.se.
 
Hoppas ni alla hade en god jul och att ni alla får ett gott nytt år!
 

Skicka en kommentar

0 Kommentarer