Barna Hedenhös uppfinner julen

 
Tio avsnitt har visats, 14 avsnitt återstår. Det är endast 14 dagar kvar till julafton och jag tänkte att ett inlägg om min åsikt angående årets julkalender, Barna Hedenhös uppfinner julen, skulle vara på sin plats nu.
 
Jag hade inga större förväntningar inför julkalendern men hoppades på något med humor, snö och julstämning. Hittills har julstämningen varit låg, men julen är ju inte uppfunnen ännu så det är kanske inte så konstigt. Snö är det dock, och humor, bra humor till och med. Intressant handling, roliga karaktärer, bra skådespelare och flera välkända ansikten. Jag var först lite rädd för att julkalendern skulle vara för barnslig men jag är hittills ganska nöjd och vill gärna se mer.
 
 
Vad tycker du om årets julkalender?
Följer du den? Hiss eller diss?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer