Vem ska presentera Kalle i år?

Snacket pågår för fullt om årets julvärd. På TV4 har Tilde de Paula fått äran. Jag visste inte ens att TV4 brukade ha en julvärd... Det är mest SVT som gäller på julafton för min del, det lilla jag ser på TV. För SVT tippar många på Måns Zelmerlöw. Ja, han skulle kanske passa bra. Det är även någon som har startat en Facebooksida "Peter Settman som julvärd i SVT 2013". Ja, han är ju ganska rolig och kanske inte helt fel för jobbet. Det snackas även endel om Gina Dirawi, men har du tänkt på att det vartannat år brukar vara en man och vartannat år en kvinna, med andra ord kan vi nog förvänta oss någon av det manliga könet i år :)
 
Personligen tror jag att Måns skulle bli bra, annars vill jag gärna se Ernst igen.
 
 Originalbild | Redigering: Johanna (jag)
Vem tror du blir julvärd i år?
Skulle du vilja se någon speciell?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer