Presentation

Många julbloggare har presenterat sig själva på sin bloggar, både gamla och nya, och jag tänkte nu göra detsamma. Först tänkte jag hoppa det då jag redan har en liten presentationstext i menyn + bild + att man kan läsa mer på min andra blogg men gör en nu i alla fall.
 
Jag och min bebis ♥
 
Mitt namn är då Johanna och jag är 20 år (född juni 1993). Jag bor kvar i barndomshemmet på Hammarö i Värmland med min pappa och storasyster samt min kanin Sixten och syrrans katt Tommy. Jag har även en mamma (såklart) och två småbröder som snart också blir Hammaröbor. Mina föräldrar gick skilda vägar när jag var typ... 3 år?..
 
Jag studerar på Komvux efter att ha hoppat av gymnasiet 2010 och mina vakna timmar (när jag inte pluggar) ägnar jag åt mina kära, fotografering, bildredigering, blogg, bloggdesign och The Sims 3. Jag tycker även mycket om film och musik. Ser mycket serier! Några favoriter är One Tree Hill, Home Improvement, Tusenbröder, Stargate SG-1 och Atlantis, Ghost Whisperer, Medium och Once Upon A Time. Och inom musiken är favoriterna P!nk och Green Day. Mest pop och rock som gäller där.
Jag älskar tigrar och fotar gärna djur! Mina foton kan du se mer av på min hemsida JBfotografi.se.
 
Mina ögonstenar!
 
Jag klev in i bloggvärlden den 20 februari 2009 och började blogga på jojjjjoh.blogg.se men nu går bloggen under egen domän johannasfoto.se. Jag har alltid gjort mina egna bloggdesigner, med få små undantag, och i oktober 2009 började jag även att göra designer åt andra.
 
När det kommer till julen så älskar jag det mer traditionella. Röd och guld med inslag av vit, grön och silver. Varmt, ombonat och rustikt. Levande ljus. Kalle Anka. Och den gamla mer klassiska jultomten men även den typ av tome som nästan är på gränsen att vara en vätte.
 
Det var lite ytligt om mig :)

Skicka en kommentar

0 Kommentarer