En december(mar)dröm

Jag hade en hemsk, julrelaterad dröm i natt/ morse. Jag drömde att det var jul och jag hade inte hunnit se en enda julfilm då jag inte börjat i tid. Drömmen var lite snurrig, först kändes det som att det var julafton när jag kom på detta men sedan var det helt plötsligt en vecka kvar och jag skulle hinna se några filmer i alla fall. Jag kom inte längre in i drömmen än så då min syster kom in och väckte mig.
 
Jag tänker tolka drömmen som att julen är på ingång och det är med stormsteg. Man måste ta vara på dagarna. Ytterligare en vecka har snart passerat. Det är verkligen dags för mig att beta av några julfilmer nu, hittills har jag sett Håll huvet kallt, Ronny & Julia, Julens hjältar och I'll Be Home For Christmas men det finns många fler jag vill hinna se innan jul...
 
Ca en tredje del av mina julfilmer och kalendrar ♥

Skicka en kommentar

0 Kommentarer