Säsongens bloggdesign

Det kliar i fingrarna på mig efter att få julblogga så i brist på kraft att stå emot så drar jag igång med en mjukstart redan nu. Jag hade tänkt vänta i åtminstone 2-3 veckor till men det är svårt att hålla sig borta, och det är ju så mysigt att blogga om julen... Det är i alla fall roligt att jag inte är ensam, har sett flera uppdateringar på julbloggar.se. Älskar att komma in där och se något nytt att läsa. Besökte sidan ca en gång i veckan under våren och sommaren.
Jag kommer som sagt göra en mjukstart vilket innebär att jag inte kommer uppdatera regelbundet. Runt Oktober drar högsäsongen igång.
 
Under våren och sommaren har jag av och till pysslat med årets bloggdesign. Det tog ett tag innan jag kom på vad jag ville ha men nu är designen färdig och insatt och jag är mer än nöjd. Ville ha en mysig vintage-känsla, rustik och lite mörkare färger.
Hoppas ni gillar det lika mycket som jag!
 

Skicka en kommentar

0 Kommentarer