Ny julvimpel och pepparkaksdoft

Igår anlände en GOD JUL-vimpel som jag beställt från Evas Fina Stygn på Facebook. Föll för den direkt, kärlek vid första ögonkastet. Superfin och välgjord. 130 kr kostade den och då ingick frakt, rekommenderas. Längtar tills jag får höga upp den runt Första Advent, kanske ovanför fönstret...
 
 
Just nu brinner det pepparkaksdoftande ljus här. Ljusen köpte jag på IKEA 2011 och är så glad över att jag har varit sparsam med dem för dem är underbara! Har även med Äpple & Kanel, och det kanske hade passat bättre nu när det nästan är höst, men Pepparkaka fick det bli två stycken idag. Bästa ljusen IKEA någonsin haft!
 
Förresten, minns ni förra året när jag berättade om ett källarfynd? Well, lyktan till höger är årets källarfynd, den plus en tomte. I flera år har de stått nere i garaget i en kartong helt utan min vetskap. Inte okej. Vi fick en låda med grejer av farmor när hon flyttade till lägenhet och där i gömde sig tydligen en lykta och tomte. Men nu vet jag det i alla fall och i år ska grejerna användas!
 
Mys!
Foto: Johanna (jag)

Skicka en kommentar

0 Kommentarer