Musses Jul i Ankeborg

Förra året när jag berättade att jag hade Musse Pigg och hans vänner firar Jul på dvd så blev jag tipsad om Musses Jul i Ankeborg av en tjej som heter Ellen. Hon hade också en julblogg då men den verkar inte finnas kvar. I alla fall så i helgen var jag inne på CDON.com och kollade bland deras julfilmer och fann då denna för endast 29 kr! Jag har länge velat se den och älskar Musse Pigg och hans gäng, speciellt vid jul så jag köpte den. Fick även en rabattkod så behövde endast betala frakten. Perfekt!


Detta är andra julfilmen jag köper i år och efter denna blir det nog inga fler. Förra året köpte jag hela nio stycken! Fem kalendrar och fyra filmer. Galet men roligt. Brukar passa på när det är extrapris och när jag har rabattkoder. Julfilmer är även något jag hellre ser på dvd än dator.

PS. Idag firar bloggen 1 år!

Skicka en kommentar

0 Kommentarer