Mina julplaner

Nu är det bestämt hur och vart jag ska fira min jul.
Mitt julfirande börjar på söndag. Då ska jag till mamma och fira "lilljul" med henne och mina tre syskon. Vi ska baka julgodis, äta gröt och skinkmacka, dricka glögg, käka godis, byta julklappar och spendera uppesittarkvällen tillsammans. Sover även över.
På julaftonsmorgon blir det julfrukost hos mamma innan hon kör mig och syrran hem. Hemma blir det julmat, Kalle Anka (det som finns kvar av den), mer julgodis och klappar tillsammans med pappa. Sen på kvällen ska syrran åka till sin pojkvän och hans släkt och då blir det bara jag och pappa kvar. Vad vi hittar på får vi se då. Vi leker väl med våra julklappar eller något :P
Jag tror i alla fall att jag kommer får en bra jul, och den börjar redan på söndag ♥
 
Hur ser dina julplaner ut?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer