Min jul 2012

På min vanliga blogg har jag lagt upp massa bilder från mitt julfirande samt skrivit vad jag gjorde och vart jag var, gå gärna in där och kolla om ni är nyfikna :) Inlägg 1 och inlägg 2.
 
Här är en liten jullista som jag gör efter varje jul.
 

Bästa presenten du fick: Ghost Whisperer s. 5, har längtat så efter att kunna se fortsättningen!

Bästa presenten du gav: En egengjord ljusstake.

Roligaste presenten du gav: En canvas tavla till syrran med en bild på min syster och hennes kille som jag har tagit.

Roligaste presenten du fick: Julkalendern Håll Huvudet Kallt, har aldrig sett den så ska bli roligt att få göra det.

Godast på julbordet var: Köttbullarna.

Äckligast på julbordet var: Inget av det jag åt var äckligt.

Det bästa jag såg på tv på julafton var: Såg bara Kalle Anka och lite av Kan Du Vissla Johanna, och det var lika bra som vanligt.

Det roligast vi gjorde på julafton var: Att vi gjorde allt tillsammans. Lagade maten, dukade, fotade (alla snodde min kamera och fota me ^^) och öppna julklapparna såklart!

Julaftons största miss i år var: Inget faktiskt... Kanske att jag åt lite för mycket till frukost så blev snabbt mätt vid middagen...

Till nästa julafton ska jag: Försöka gå ner i vikt ;)

Det bästa den här julaftonen var: Att det var snö ute! Och att alla var glada och nöjda med sina klappar :)

I år glömde jag att: Dansa runt granen...

Skicka en kommentar

0 Kommentarer