Mer jul, ge mig!


Jag är så himla sugen på att beställa dessa filmerna! Jag samlar på julfilmer och kalendrar, som jag tycker är bra, och dessa tre är efterlängtade till min samling. Dock tror jag inte att pappa skulle tycka om att jag beställer fler filmer nu... Visst jag betalar själv för mina egna pengar men han vill ju inte att jag ska "slösa". Förstår honom, absolut, men julen är viktig för mig och att mysa med juliga filmer och återuppleva gamla julkalendrar är en stor del av det. Speciellt nu när man längtar och väntar så vill man ännu mer skaffa fler filmer.
Så jag har lite beslutsångest...

Kaspar i Nudådalen har jag på vhs men har ingen vhs-spelare inkopplad. Trolltider har mamma, skulle jag åka dit och låna den skulle hon troligtvis aldrig få tillbaka den, haha. Grinchen är ju en klassiker, den måste man bara ha!

Skicka en kommentar

0 Kommentarer