Julbeställningar med massa kul!

Shit. Det känns nästan som att jag shoppar för mycket... Men när man får erbjudanden och rabatter så är det så svårt att motstå, speciellt om det finns något man vill ha. Så det blev två julkalendrar och även en julklapp till pappa som jag såklart inte kommer visa. Självklart så ser jag till att jag har pengar innan jag beställer något, planerar inte att medverka i Lyxfällen. hoho. Är en stammis hos CDON nu. haha


Två jätte bra julkalendrar är nu på väg till mig, + den hemliga saken. Alltid roligt att expandera julfilmshyllan! Ett paket från Panduro är också på väg, nämnde jag det? Lite julpyssel grejs :) Sen så kommer ju Tjuvarnas Jul i november också, redan bokad!!
Har lite pengar som jag tjänat på bloggen och bloggdesigner som jag låter gå till sånt här, nöjen alltså :)

Jul, jul, jul. Bara massa jul! Love it ♥

Skicka en kommentar

0 Kommentarer