En jullista


Svarar på en jullista i brist på annat att göra, och så är det ju väldigt kul! 
 
Längtar du efter julen? 
Klart jag gör men längtar mest till allt runt omkring just nu som julstöket, julbaket, pyntandet, pysslet, stämningen, julklappshandlandet, julkalendern osv. :)

Har du något speciellt minne från förra julen? 
Kan inte komma på något nu när jag tänker efter.. Men fick många bra klappar som både överraskade och gjorde mig glad.

Testade du något nytt recept förra julen? 
Gjorde ischoklad för andra gången med ett annat recept än första gången, räknas det? :P Bakade inte så mycket.. Planerar att baka mer iår.

Har du börjat fundera på julklappar? 
Ja jag har fått några idéer..

Skulle du kunna tänka dig att åka bort över julen?
Utomlands? Nej, gillar svensk jul.

Skulle du kunna tänka dig att istället för julklappar resa bort efter julen?
Nej det skulle jag faktiskt inte. Finns inget finare än en julgran med massa paket under!

Vilka är dina förväntningar på årets julkalender?
Har ganska höga förväntningar då jag tycker att Mysteriet på Greveholm från 96' är väldigt bra. Hoppas att det inte blir ett försök till kopia. Den är säkert bra :)

När kommer du att dricka säsongens första glögg?
Dricker inte glögg. Tycker inte att det smakar så gott, men det luktar ljuvligt!
 
 
Listan är lånad härifrån.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer