Säsongens och bloggens första jullista

Listan är lånad hos Lisa.
 
 
Längtar du efter snön?   
Nej, det gör jag inte. 
 
Vem vill du se som julvärd i år?
Hmm.. Jag brukar inte bry mig så mycket om vem som sitter där i fotöljen, haha.. men någon mysig person vill jag se! Kan inte komma på någon just nu.
 
Planerar du att gå på julkonsert i år?
Nej, inget sånt planerat ännu.
 
Firar du helst jul hemma/borta eller spelar det ingen roll? 
Hemma.. eller det spelar egentligen inte så stor roll, det viktigaste är att man är tillsammans och att alla mår bra och är glada :)
 
Finns det något negativt du kan komma på med julen, isåfall vad? 
Hmm.. "Julstressen" kanske? Förstår mig verkligen inte på folk som stressar vid jul. På julafton ska alla vara glada :)
 
Har du någon gång känt att det blivit "för mycket" av julen?
Nej verkligen inte! Dock tvärtom.. Känner mig ganska ensam om att mega älska julen i min släkt..
 
Håller du hårt på traditionerna eller börjar du "jula" när du känner för det?
Alltså ibland kan man ju inte kontrollera julkänslorna men försöker att vara någorlunda traditionell. Dock gillar jag att göra som jag vill, trivs ju bäst då :P
 
Fira jul i stan eller på landet, vilket föredrar du?
Landet! Mycket mysigare miljö.
 
"Less is more" eller "More is more" när det gäller julpyntandet?
Lagoma mängder för min del. Det viktigaste är att det ser juligt ut ;)
 

Bloggen är nu registrerad på Julbloggar. Kolla även in Julklappstips.
 

Skicka en kommentar

0 Kommentarer