En liten julshopping på IKEA



Årets första julbesök på IKEA.

I söndags skippade jag "slapparsöndagen". Jag gick istället upp tidigt för att åka till IKEA med mamma där hon bjöd på brunch. Och självklart så var det julspaning som gällde! Jag hade redan innan lite koll på vad jag ville ha med mig hem.

Jag ville kolla närmare på julgranskulorna. Jag har länge velat ha in en fin mörkblå färg i granen och i år har IKEA ett set som föll mig i smaken. Jag hade kunnat vara utan de helröda kulorna, för det har jag massor, men jag ville verkligen ha de de blåa och de med glitter. Så fina! Lite synd att man måste köpa ett helt set när man bara vill ha några av kulorna. Men, men.
Jag köpte även en ny toppstjärna till granen. Jag har sedan innan en stjärna i silver samt en röd spira, men har länge velat ha en glittrande stjärna i guld - så det köpte jag nu!

Jag fick även med mig etiketter och band hem till julklappsinslagningen samt lite röda servetter. Och på vägen ut hittade jag även julmust och Dumle-favoriten med pepparkakssmak - mums!

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Mysigt att det snart är jul och så underbart o shoppa julsaker på IKEA blir nog en tur dit senare för min del ha en underbar onsdag och en fin halloween ❤��

    SvaraRadera
  2. Ibland får man bara för sig att fixa fixa fixa. Jag vill måla om mitt sovrum hehe och det ska helst ske NU NU NU :)

    SvaraRadera