Granen står så grön och grann i stugan


Nytt rekord! Så här tidig har jag aldrig varit med granen tidigare, men eftersom att min syster är här i helgen för en massa julmys vill jag att julstämningen ska vara komplett. Och så vill jag hinna njuta riktigt ordentligt av min fina gran också.

Längtan efter julen växte något enormt när granen kom fram, det bevisar verkligen hur stor betydelse den har! Det viktigaste julpyntet. Ingen jul utan en julgran.


När plockar du fram/ in granen?

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Åh så fin din gran blev! Jättevackra bilder. Jag tog fram min gran tidigare i veckan och klädde den igår. :) Håller med, ingen jul utan gran!

    SvaraRadera
  2. Min gran är alltid framme 1 december! Just för att jag vill njuta av den så länge det bara går :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite så kände jag också i år, annars brukar den komma fram vid tredje advent :)

      Radera
  3. Dagen innan julafton klär vi den:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt med en sådan tradition :) Hade jag haft en äkta gran hade jag också väntat ett tag.

      Radera