Den första december



Första luckan är öppnad!

Årets mysigaste månad har anlänt. Julen är här på alla sätt. Hemmet är dekorerat, butikerna är fullproppade med juliga godsaker och julkalendern är i full gång. Och i morgon är det första advent!

Jag har nyligen sett första avsnittet av Storm på Lugna Gatan och tror att det kan bli en ganska lovande julkalender. Vi har ju inte fått se så jättemycket ännu men hittills så har inte mina förhoppningar från trailern ändrats, snarare tvärtom.

Jag har haft en jättehärlig helg hittills med bloggfix, tända ljus, julig fotografering av hemmet, julkalendern med Pettson & Findus,  julmust, pepparkakor och skumtomtar. Ikväll blir det nog en julfilm. Jag velar mellan favoriten The Santa Clause, The Christmas Calendar, The Holiday och Grinchen... Förhoppningsvis så hinner jag se alla innan julafton.

Hoppas att ni också har en härlig, julig lördag!

Skicka en kommentar

0 Kommentarer